Sjung om studetens lyckliga dar.

Rubriken stämmer så perfekt! Hela studentveckan har varit helt jävla
otroligt bra med massa alkohol, fester, fulla och goa studenter, skräpmat,
för lite sömn, tidiga mornar med revyträning som sedan blev succé på torsdag
(enligt mig) och på fredag hade jag en fantatiskt studentdag som bjöd på god
mat tillsammans med släkten. På kvällen blev det utgång till parken med mina
underbara vänner!

Nu är det måndag och en ny vecka är här. Trots att jag inte riktigt har fattat att jag
har tagit studenten, är ångesten stor! Funderingar om vad jag vill göra med livet har
börjat smyga sig på och jag kommer verkligen inte fram till någonting. PANIK!
Det känns verkligen som att nu börjar livet och framtiden, och jag vet ingenting..
(bilder från allt kommer framöver när jag har tid och lust)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0