Just forget the world.

igår blev det först karlstad hela dagen tillsammans med frida, efterlängtat!
Köpte klart allt till balen, plus lite till ;p nu har jag ångest över att jag är så
fattig.. Kom hem halv sex från karlstad och då hoppade jag direkt i duschen,
handlade även innan jag drog till lisbet där hela klassen väntade :) Vi käkade god
mat, körde fem-kamp och hade det allmänt bra!
Vid tio drog de flesta från klassen på studentfest och jag hade en rolig kväll :D

idag gick jag upp halv tio och drog iväg på revymöte! Första gången som vi kom
fram till något kändes det som.. Mamma bjöd mig på mat och vid fyra drog jag
till camilla för att testa balfrisyren igen, men mitt hår var för fett för att det skulle
bli några lockar, haha fräscht (y) När vi var klara hade jag inget att göra, så det fick
bli ett svettigt träningspass på styrkan.
Kvällen blev hemma hos bååth i uddeholm där några typer drack lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0