I'm so over you.

Idag är det en vecka sen jag tog studenten, och det känns riktigt surt att
allt redan är över! Spola tillbaka tiden tack.

Under veckan som har gått har jag jobbat måndag tolv-nio, haft en myskväll
med marie och sara, jobbat onsdag sju-fyra, tränat, varit till sjukgymnastiken,
tänkt klart och kommit fram till vad jag känner inför vissa saker och idag jobbade
jag mellan tolv-nio :)

Imorgon ska jag jobba en delad tur och på måndag kanske det också blir jobb. 
pengar rullar in som det ska, det går bra nu! På måndag och tisdag vill jag träffa
mina vänner, för sen på onsdag börjar jag mitt schemat inför sommaren som är sju
veckor framöver. Nu ska jag bädda ner mig i sängen, klockan ringer sex till morgonen!

Underbara klass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0