Du spelar hardcore och svår.

helgen som har gått har jag jobbat, men på lördagen slutade klockan ett
så jag åkte och hälsade på carro i deje :)
Vi åkte till bergvik först och kikade lite innan det var dags för ikea, där jag
som vanligt hittar mer saker än jag har planerat att köpa ;p När vi var klara
drog vi hem till carro och mumsade i oss fruktsallad, villken skräll när det
gäller oss. haha :D

igår drog min kärlek till norge på jobb och kommer inte hem förens på torsdag.
Lite jobbigt att vara ifrån varandra nu i början, men det är bara att bli van för
såhär kommer det blir framöver :p

idag har jag jobbat mellan sju-fyra. det var riktigt jävla jobbigt att gå upp imorse
med tanke på mina tidigare sex arbetspass, men imorgon är jag ledig :) Underbart!
Nu ska jag dra till ica och handla lite, sen får det bli mys i soffan med mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0