Dårar bara rusar in.

tänkte skriva kortfattat om de senaste dagarna. känns som det har hänt
en del, fast ändå inte :p

torsdag: rådastrand med josse. kom hem vid fem, då blev det en springtur i
skogen innan jag och josse gick till brygga och åt gott :) Kom hem någon gång
efter tolv.

fredag: jobbade mellan tolv-nio. När jag hade slutat var jag chaufför åt broder,
joacim och david. Skulle ha skjutsat folk på badning också, men så blev inte fallet.
Så resten av kvällen bjöd inte på speciellt mycket :p

lördag: slutade klockan ett. Drog till berg när hon stod i minigolfen och snackade
lite med henne innan jag och denise tog en långpromenad runt hagfors :) Efter
promenaden åkte jag till styrkan och gjorde ett träningspass, i brist på annat.
På kvällen grillade jag, mamma, moster, camilla, erik, mio, jessica och jimmy :) mysigt!

söndag: jobbade delad tur -.- Jag och jimmy åkte ner till sunnemo och tände ljus för
pappa v lika jobbigt varje gång. Sen gjorde jag inte så mycket mer tills jag skulle börja
vid fyra igen!

måndag: jobbade (igen) sju-ett. Klockan halv tre hade jag tid vid sjukgymnastiken och
han vet inte varför jag har ont, så jag fick en tid hos en ortoped. Hoppas verkligen att
ortopeden kan komma fram till felet, för jag är trött på att ha ont nu!

tisdag: idag har jag inte gjort mycket. Är just nu hemma hos mamma och har ätit mat :)
alltid lika lyxigt att bli bjuden på mat ;p Får se om det blir träning sen, just nu är jag inge
taggad alls på det..

Till helgen är jag ledig fredag, lördag och söndag vilket innebär sunne och
fryksdalsdansen, det ser jag emot! :D

förra årets fryksdalsdans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0