You're just the next best thing to me.

hmm .. vart ska jag börja?

i onsdags gjorde jag min sista dag i sunne eftersom jag inte hade någon
körlektion på torsdag. Kände att jag lika gärna kunde träna på teorin hemma
som där. Kom hem vid sex tiden, tryckte i mig maten innan denise kom och
hämtade mig. Vi drog hem till henne och väntade på simon som skulle komma
och klippa sig. Drog ett vps innan hon skjutsade hem mig!

tog extra lång sovmorgon på torsdag, mycket skönt och välbehövligt!
Tvättade hela dagen och på kvällen blev jag med malin, josse och lisa hem
till lisa för att planera morgondagen :)

tvättade även på fredag innan det var dags att göra sig i ordning inför
kvällens utgång! Drog till josse och de andra flickorna vid halv sju ungefär :)
Lagade och åt som sagt mat innan resten av folket kom. På tolvslaget var vi ute
och gick, men jag fick mig iallafall en nyårspuss ;) haha.
Kunde ha vart det tråkigaste nyåret (förutom förfesten) ever, men detta var inte
det sista så jag ska inte vara depp :)

lördag vaknade jag upp cirkus halv ett och mådde fintfint (y) Gjorde inte så
speciellt mycket den dagen, förutom att vi beställde mat på kvällen och kollade på tvn.

idag har jag övningskört och tagit en promenad på kvällskvisten. Beställde mig
en mp3 nyligen (vill inte veta hur mycket utgifter jag har denna månaden)
eftersom min mobil ständigt har fullt i minnet och inte kan spela upp musiken
som jag lägger in!!

Nu ska jag gör fruktsallad och kika vad tvn har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0