Vi drömmer om lyckan som om livet blivit fel.

nu har det varit dålig uppdatering på några dagar, men jag
skyller på att det är jullov ;p

onsdag: tandläkaren väntade kvart över två och jag tror hon
frågade allt som man kan fråga om ens mun och tänder. När
jag var klar drog jag till mamma och fick mig tacos innan jag tog
bussen till deje och min vän carro :) Vi badade bastu på kvällen och
åt fruktsallad framför beck, en perfekt kväll med andra ord!

torsdag:
tog bussen hem rätt så tidigt eftersom jag skulle träna
vid fem, men eftersom det var röd dag var det ingen träning!! Så
jag tog mig en promenad i snöovädret istället, inte alls lika kul dock.

fredag: klev upp som en död sill när klockan ringde kvart i tio.
badhuset med denise stod på schemat :) Men självklat så öppnade
det tolv, så vi drog iväg och handlade så länge. Det blev några längder
innan vi gick till ångbastun. På kvällen kom mina favorit flickor hit
på mys :) behövligt!

idag har jag städat ut julen, skönt att det är över! Nu får gärna
våren/sommaren komma med stormsteg :D
Usch vad hemskt att lovet snart är slut, men det är bara att bita
ihop det sista nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0