It's not what it used to be.

söndag idag vilket inte innebär skolan imorgon, vi har nämligen
studiedag :D Underbart gott med extra sovmorgon!

Helgen är inte över riktigt än, men tänkte skriva lite kort om varje
dag ändå för imorgon har jag nog inte tid till det.

fredag: slutade skolan vid tolv typ. Gick till mamma i hopp om att få
göra första bilturen själv, men ack så fel jag hade. Broder skulle ha
sin bil och min kära golf är helkonstig! Så joacim fick komma och
hämta mig istället. Kvällen ägnade jag åt sjukvård och utvecklingsstörning.

lördag: gick upp vid tolv tiden och åt frukost innan jag tog bilen själv
på handling ;) När jag kom hem blev det en springtur som var bland
det värsta jag har gjort på länge! Vart fan tog konditionen vägen? :o
På kvällen kikade jag, sara, josse, emma, lisa, marie och anna på talang
och kulturnatta :)

söndag: dagen idag har inte vart så speciellt händelserik, förutom att jag
var ute på en springtur idag också. Eller jag var mer bambi på hal is, så
"springturen" blev mer spring, gå, spring, gå, gå, gå (y)

Nu är jag värd smörgås och vanlijte eftersom jag har gjort klart allt plugg
som jag tänkte göra under helgen. Good for me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0