Ett skal utan mening.

det är sjukt vad trött jag har varit de senaste dagarna,
men det är nog bara för att vi hade öppet hus på lördag så istället
för sovmorgon gick jag upp halv nio -.- död! På tal om öppet hus
stör jag mig på att det alltid är vissa som jämt ställer upp för alla
andra, men det är inte mitt samvete som tur är.

Helgen har varit bra och jag kom iväg till karlstad tillsammans med
carro på lördag :) Vi var först på bergvik så jag fick köpa present, sedan
drog vi vidare till ikea där jag shoppade loss :) På kvällen myste jag med
marie, sara, ida och josse innan jag och ida var chaufför åt jimmy och
några fler. Kaos!

söndag spenderade jag inomhus tillsammans med allt nytt jag hade köpt
förutom löpturen jag tog innan solsidan :D

Nu sitter jag här och väntar på att kyckligen ska bli klar ugnen. Klockan sju
är det dags för träning och jag är grymt otaggad, så idag går jag dit på mitt
tvång!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0