Cause I don't wanna miss.

Nu har jag kommit på mina nyårslöften (det tog sin tid) så
jag tänkte skriva upp dem här ifall jag skulle glömma bort något ;)

- Spara pengar, minst tusen kronor i månaden.
- Uppnå mina mål i skolan.
- Försöka njuta av varje dag i skolan (även fast den tar kål på mig ibland)
för snart behöver jag aldrig sätta min fot där!
- Börja äta mer nyttigt efter träningen och inge smörgås som jag i vanlig
fall trycker i mig, nä mat ska det vara.
- Skaffa träningskort.
- Ta tummen ur och ringa fler jobb nu när jag har skaffat körkort.

Detta ska nog inte bli så svårt att klara av om jag känner mig rätt. Jag är
en sådan person som aldrig bryter något jag har gjort upp med mig själv,
så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Ds

Hur ska du kunna spara så mycket? Inget att leva på sen ;p

2011-01-16 @ 20:04:05
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0