With violent words and empty threats.

kortfattat om helgen innan solsidan börjar ;)

fredag:
mys med marie, josse och jossi hemma hos mig innan vi drog
till älvstranden och kollade när pojkarna vann med femton-två, mycket
spännande match :p När den var slut blev vi med till värmullen när sara
och emma åt. Däckade i sängen runt elva typ ..

lördag:
gick upp vid tio och bakade kladdkaka som vi sedan bjöd kenneth
på när han kom och firade joacim :) På kvällen var det mys med klassen, plus
linn och malin. En trevlig kväll som bjöd på god mat och bra sällskap!

söndag:
slappdag som inte har bestått av något skolarbete, lycka!!!
Mindre lycka är att jag förmodligen har drabbats av bihåleinflammation .. igen,
JAG VILL INTE!

Imorgon börjar praktiken, jag orkar inte. Jag är nöjd på att ha praktik vid detta lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0