I made my mistakes, I stumble and fall.

snart är mina fyra dagars ledighet över och det känns inte helt ok eftersom
jag inte känner mig det minsta utvilad :s Har varit trött varenda dag! Men snart
är det sportlov, så jag får sova då istället :)

Kortfattat om helgen:

fredag:
vi åkte till karlstad för att handla saker till lägenheten och jag tror vi var in
i varenda affär .. nästan. Men då fick vi allt vi skulle ha förutom sänglampa, men det
får bli en annan gång :)

lördag: storhandlade innan jag drog till denise och fick bort den fula utväxten.
Tack återigen vännen, blev supernöjd! På kvällen skulle vi flickor ha badat badtunna
men alla verkade balla, så jag och denise hade mys framför melodifestivalen med
massa gott istället :)

söndag: sitter hemma vid mamma nu och nyss sagt hejdå till broder som flyttade till
stockholm idag. Haha fårse vart det bär av nästan gång för honom xD Nä nu ska jag
inte vara sån, jag tycker det är bra att han testar på saker och upptäcker världen lite :)

Ikväll väntar pump, jag välkomnar träningsvärken redan nu ;p




Kommentarer
Postat av: Jennifer

bra blogg:)

2011-02-22 @ 17:11:50
URL: http://jjennifernilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0