We found love.

Fyllde som sagt år i tisdags och min dag var kanon, trots att jag inte
kände mig helt frisk. Blev iallafall supernöjd med presenterna eftersom jag fick
allt jag hade önskat mig, plus lite till :) Det som var riktigt tråkigt var att
joacim inte kunde vara med och fira mig, ibland hatar jag norge!!

Idag har jag jobbat sju-fyra, jobbar även lika tur imorgon. När jag slutar imorgon
ska jag klä granen hemma hos mamma, sen får jag äntligen min efterlängtade
julskinka! :D kan vara bland det bästa med hela julen.
Jag kan inte förstå att det är jul om två dagar, sjukt vad tiden går alldeles för fort.
Men det gör inte så mycket, för då är våren/sommaren snart här igen :D

Kommer bli vår första jul på sex år som du inte är med oss. Usch vad jag saknar dig
izor, vissa dagar gör det riktigt ont.

Kommentarer
Postat av: DS

tomrummen efter dem är svåra att fylla. usch va det suger ibland !!!!

2011-12-23 @ 11:04:06
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0