Trettio.

Tänkte försöka sammanfatta mig kort om vad som har hänt den senaste
tiden.. var liksom några dagar sen jag skrev här sist :)

Julen är över för detta år, och jag hade en bra julafton även om jag jobbade
en lång delad tur och bara var hemma tre timmar. Åt först hemma hos mamma
och öppnade mina klappar på rasten, för att sedan åka vidare till sunnemo
när jag slutade klockan nio :)

På juldagen jobbade jag en kort tur, åt rester av julmaten och hälsade på hos moster
eftersom fredrik, sabina och bonnie hade kommit hem :) På kvällen styrde jag lite
förfest för mina vänner innan vi drog vidare till swampen och folkan. Hade en bra kväll
med mina underbara vänner, tack för det!

Under veckan har jag hälsat på frida och handlat en hel del godbitar på rean (y) På
onsdag kom även sara ner och hälsade på :) äntligen var vi tre samlade igen. Vi åt tacos
och snackade tills klockan blev fyra på morgonen, vi hade en hel del att ta igen! Åkte
hem på torsdagmorgon eftersom jag skulle börja jobba halv ett.


Imorgon är det nyår och än så länge är inge planerat, men jag är nöjd bara jag få vara
med vännerna och fira tolvslaget med min joacim :) Kan inte förstå att det snart är
nytt år, 2011 har gått sjuuukt fort :o Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid joacim,
jobbet väntar sju-fyra imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0