Things like this only get better with time.

Igår startade jag dagen med feber och huvudvärk, så fick ringa och
sjukanmäla mig. Skulle egentligen ha jobbat tolv-nio, men jag fick tyvärr stanna
hemma (n) Idag mår jag bättre då febern och huvudvärken har försvunnit,
men jag har istället fått skitont i halsen så stannade hemma idag också ifrån
jobbet.. Har knarkat halstabletter under dagen, men halsen gör fortfarande
lika ont!! mitt enda hopp nu är att te-koppen ska hjälpa min hals.

Imorgon kommer släkten hit på kalas eftersom jag fyller nitton år :D herregud
vilka värdelösa siffror att fylla.. Man borde ha hoppat direkt till tjugo från arton.
Har nyligen krånglat med en beställning på en väggtext som jag har önskat mig av
mamma i födelsedagspresent :) Har tänkt att den ska få sitta i hallen, hoppas bara det
blir lika bra som jag har tänkt mig..

Nu får det bli te och smörgås framför tvn, och en massa tända ljus förstås :) mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0