Regrets and mistakes.

Tänkte uppdatera här lite snabbt innan det är dags att göra sängen
sällskap. Åkte som sagt till frida i tisdags och hälsade på henne :) Vi
åkte in till stan så jag fick handla julklappar, men är fortfarande inte klar
med alla klappar.. jag är alltid ute i sista sekund när det gäller sånt! (y)

Drog hem till frida när jag hade shoppat klart och då kom cathrine på besök :)
Inte alltför ofta man träffar den bruden, så det var trevligt.
Åkte hem på onsdag halv två och sen gjorde jag inte ett piss under dagen, förutom
ett träningspass.

Helgen är här och jag jobbar fredag, lördag och söndag, plus måndag. Men nästa
helg ska jag vara ledig eftersom grupp 1 har personalfest då :D ingen är mer
taggad än vad jag är ;p wooop wooop

Nä dags att krypa ner under däcket, klockan ringer nollfem:fyrtiofem till morgonen.
blääääää

Personalfest i somras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0