It takes something more this time.

Nu var det ett tag sen jag skrev några rader här, men har haft fullt upp
den senaste tiden (läs, jobbat) och när jag väl är ledig är det alltid tusen
andra saker jag ska göra.. Men nu så är jag tillbaka ;p

Helgen är snart över och min har varit superbra :) Kunde knappast bli bättre.

Fredag:
enda dagen jag var ledig under helgen, så vi tog extra lång sovmorgon
och gick upp halv tolv. Köpte frukost från baguetten innan vi åkte och handla :)
När joacim åkte till sunnemo gick jag till mormor där jag fick mig nybakad lussebulle
och kaffe, mums! Tog mig sedan en promenad med mamma innan jag bjöd
joacim på mat. På kvällen kom marie och sara så kollade vi på idol och snackade
en massa förstårs :)

Lördag: träffade faster Annicka som kom och hälsade på från strömstad. Sist jag
såg henne var matildas student? så det var ett efterlängtat besök :) synd att jag
inte kunde stanna så länge, men började jobba fyra-nio. 
På kvällen när jag hade slutat var det snabbt hem för att byta om och göra sig iordning
för att sedan dra vidare till marie där det var tjugofemårskalas för marcus o tony :)
Senare blev det parken och jag hade en helt okej kväll!

Söndag: imorse var det DÖDEN att gå upp när klockan ringde nollsex! Men det var
bara att traska upp och gå till jobbet efter två-timmars sömn. Absolut första och
sista gången jag går ut på kalas när jag börjar sju dagen efter..

Imorgon jobbar jag sju-fyra, och på tisdag åker jag till frida o hälsar på :) ska även
köpa klart alla julklappar då tänkte jag..

Kommentarer
Postat av: DS

då kommer du in och säger hej på jobbet min saknade vän!!!!!!!

2011-12-05 @ 12:50:50
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0