Vid tomhetens botten.

fredag: jobbade mellan sju-elva (rätt ovärt enligt mig). När jag hade
slutat drog jag iväg på träning, gott! Resten av dagen/kvällen hade jag
riktigt tråkigt, tills josse och jossi hämtade upp mig så tog vi några varv
på ett dött hagfors. Herregud vad denna håla inte lever ibland..

lördag: jobbade igen, sju-elva. Tog en promenad med mamma och vovven
efter jag hade slutat. Vid fyra frågade några typer om jag och josse ville
med och åka båt, så det gjorde vi :) Underbart att få spendera några timmar
på sjön, dock blåste det lite väl kallt. På kvällen drog jag och josse till
tony där det var lite folk.. kom hem vid ett, då blev det sängen direkt.

söndag: det var förbannat jobbigt att gå upp imorse när klockan ringde,
men som tur var hade jag samma turen idag också sju-elva.
Tog mig ett välbehövligt powernap på några timmar när jag kom hem.
Tvingade upp mig vid halv tre, great (y) kommer nog absolut orka somna inatt.
När klockan var runt sex hoppade jag i löparskorna och sprang runt abbetorp?
gick förvånansvärt mycket lättare än vad jag trodde det skulle göra :)

Nu sitter jag här nyduschad och ska snart bädda ner mig framför tvn, skönt
att vara ledig imorgon. Jag behöver sovmorgon!

gårdagen i bilder







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0