Jag har dansat omkring med ett halvt hjärta.

Helgen är över och jag har jobbat hela helgen. igår gjorde jag min
sista arbetsdag på sommarschemat, vart tog sommaren 2011 vägen?!
Det är liksom redan åttonde augusti. I vanliga fall brukar jag har ångest
för skolan nu, men nu har jag istället ångest för livet och framtiden.
Vad fan vill jag bli? vad enklare det skulle vara om någon annan kunde
bestämma det åt mig..

Idag har jag vart ledig. jag hatar att vara ledig när alla andra jobbar, finns
inte ett dret att göra! imorgon blir det iallafall speedway med josse om inte
vädret sviker :) pepparpeppar.

Nu ska jag ta ett powernap innan det är dags för träning vid sex.

Förfesten innan kolsnäs förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0