Kärlek är för dem som har tur.

Hallå! vart tog det fina vårvädret vägen? Jag är trött på gråa moln och
regn nu.

fredag:
var till sjukan vid elva-tiden för att kolla upp min huvudvärk som
aldrig riktigt ville ge sig. Fick svaret att det var spänningshuvudvärk som kom
ifrån nacken. Carro och millan blev med hem på fika efter vi hade slutat,
alltid lika trevligt med besök :) Vi drog vidare till munkfors och deje vid två.
Kvällen/natten spenderades hos carro där det bjöds på god mat, talang och
big brother.

lördag: vi gick upp strax innan sex, gjorde oss iordning och njöt sedan av en
stor och härlig frukost :) Tog bilen till karlstad vid halva åtta eftersom högskoleprovet
väntade tjugo över åtta på oss -.- Första och förmodligen sista gången jag gjorde
det, helvete så svårt! Men nu är det gjort och det känns förbannat bra :)
Åkte hem vid sju-tiden från carro och jag var väldigt trött vilket resulterade i att jag
såg en räv gå över vägen och en människa som stod och hoppade upp och ner vid
vägkanten som inte existerade ens (y) Har jag nämnt att hela dagen var kaos?

söndag: idag vaknade jag vid elva, utvilad och pigg! Nu sitter jag här och har nyss
käkat frukost. ikväll väntar pump om jag orkar och är sugen.
Förresten, vad har folk för något liv egentligen?! herregud säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0