I thought my problems would just disappear.

oj, det har hänt mycket sen jag skrev här sist (om man bortser från fredagen).
Jag har varit över fyrtio mil hemifrån, sovit på hotell utan att ha med mig någon
resväska, spontant? jovisst ;p sökt jobb till norge, köpt världens äckligaste smörgås.

Hmm .. undrar om det var något mer? :) okej, det kanske inte var så mycket ändå.
men i mitt annars händelselösa liv så är det mycket ;) Helgen är över och jag riktigt
längtar till morgondagen :D händer inte alltför ofta att jag vill ha måndag morgon.

Nu ska jag ta mig en välbehövlig paus från psykologi pluggandet, ta av mig pyjamasen
och sätta på mig träningskläderna istället. dags för träning (y)
(bilder från fredagen kommer när jag pallar att hämta kamerasladden hos mamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0