Cause it feels like stealing hearts.

Påsken är snart över för detta år och har jag verkligen inte känt av
påsken så som jag brukar göra. Det har varit något annorlunda med allt iår,
men jag kan inte komma på vad ..

fredag: gick upp klockan nio eftersom jag skulle träna attack med marie som var
det värsta jag hade gjort på läänge, herregud! På kvällen styrde jag förfest och vid
halv tolv drog vi till folkan där jag hade grymt tråkigt, men jag verkade inte vara
ensam om det.

lördag: vaknade flera gånger under morgonen, men när klockan var runt tolv
pallrade jag mig upp och åt lite frulle innan duschen väntade. Drog till moster vid tre
och åt påskmat med mamma, jimmy, camilla, jessica, mio och moster såklart. Mio
fyllde åtta år den dagen, så vi firade honom samtidigt :)
Agerade chaufför på kvällen och träffade några gamla vänner. Vi hade planer på
donken, men dumpade det tillslut :p

söndag: vaknade upp till strålande sol, så drog till mamma och stekte lite på hennes
balkong innan det var dags för grillning och poker hemma hos sara med ett gäng härliga
typer :)


har stekt på mammas balkong idag också, jag riktigt älskar solen! Nu ska jag dra
till styrkan och träna bort all påskgodis ;) Kvällen är oplanerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0