Sen en tid tillbaka har jag varit tom.

återigen är helgen över :( förstår inte varför varje helg måste gå
så himla fort! tråkigt äre iallafall.

fredag: klassen + HR drog iväg på exkursion direkt på morgonen.
Dagen blev en stor besvikelse! var inte alls lika roligt som jag hade
hoppats på. seriöst, varför finns naturkunskap? så grymt tråkigt.
När vi slutade vid ett tiden bjöd hem carro på kaffe och bullar så hon
skulle slippa att vänta i skolan på bussen :)
(bilder från exkursionen kommer när jag får tid och lust)

lördag: dagen började med att jag vann min auktion på tradera :D
så nice! Lite senare på dagen tog jag och denise en promenad i det
kalla höstvädret. Tycker det är deprimerande att hösten verkligen
är här nu :(
På kvällen bjöd vi kenneth och maria på mat, det var uppskattat :)
När de drog vid nio tiden blev jag sällskap till denise när hon var chaufför
åt folk. "asså, det här blev lite pinsamt för vi känner inte er, så vi vet inte
vad vi ska prata om" haha, så gulligt sagt tycker jag :)
Josse fyllde arton år den dagen, men eftersom jag fortfarande är ett litet barn
kunde jag inte bli med folket och fira min vän (n) tråkigt!!!

söndag: idag har jag inte gjort så mycket. Gjorde ett försök att plugga
matte förut, men det gick som vanligt. alltså inge bra alls!
Nu sitter jag här nyduschad efter träningen och tänkte koka mig te till
ensam mamma söker :) en bra söndagskväll enligt mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0