Känner mig nollställd och avklädd utan en vän.

återigen är helgen över och min har varit superbra och bjudit
på massa skratt! gillagillagilla.

fredag: slutade skolan vid typ elva. gick hem och pluggade lite mer
på evas uppgift innan jag tog mig ett powernap på flera timmar tillsammans
med mannen som redan låg och sov.
Klockan sex var jag, joacim, sara och marcus bjuden på mat hemma hos
susanne i sunnemo. Det bjöds på lasagne och snickerskakor, gott :)
Som vanligt blir jag proppmätt och vill nästan spy upp maten tillbaka.
att jag aldrig lär mig! På kvällen blev det idolmys hemma hos saga med
brudarna :) mysmys.

lördag: gick upp tidigt för att plugga. skolan tar redan kål på mig och vi
har bara gått tre veckor. känns bra (y)
När jag hade pluggat i några timmar åkte jag hem så började vi med maten.
när jag hade fått äta min efterlängtade mat var det dags att göra sig i ordning
för en nykter utgång med vännerna :)
Ida styrde förfest, sen drog vi vidare till parken. Värt att nämna att jag kom
in på arton för första gången ;) haha. Nästa gång jag besöker parken ska jag
ha alkohol i kroppen, nyktert var inte så jävlig rockigt!

söndag: sitter hemma hos mamma nu och pluggar på evas uppgift,
men snaaart är jag klar! fyfan vad skönt att ha den ur vägen.
Klockan fem är det dags för träning, hoppas jag är vaken till dess. är
sjukt trött! skräll.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-12 @ 19:49:12
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0