För utan kärlek är allt fortfarande piss.

igår började dagen med att jag storstäda lägenheten. Mamma kom hit
och tvättade fönsterna åt oss medan jag dammsög, skurade golven och
dammtorkade. teamwork (y) vi fick även upp gardiner, tack för det mamma!
Vid halv tre tog vi ett break från städningen för att träffa kusin ida och hennes
barn cornelia som jag inte har sett på aslänge.
Som vanligt när vi träffas pratar vi om det gamla tiden. jag skulle göra vad
som helst för att få ha det så igen!

På kvällen kom denise hit :) det sög i våran alkoholtarm så vi drog hem till
henne och började lite smått innan vi drog till tina osminkade och fet i håret ;D
När jonas kom började vi med alla ölspel som fick min mage att må riktigt illa,
men denna gången stannde innehållet på insidan ;)


idag har det varit en lugn dag, precis som en söndag ska vara :)
tog mig en promenad till denise förut så hon fick klippa av mig lite hår,
tack igen min vän.
Just nu är det om valet på tv:n och jag håller tummarna för att rätt parti
ska vinna. hoppas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0