But it was never enough.

imorgon är det en vecka sen vi tog bort Lillpär :( men det var
bra för henne, hon mådde inte helt ok även fast vi inte riktigt
ville inse det. Det känns sorligt att aldrig kunna se henne ligga på
soffan och sova som jag är van vid, det är liksom tomt med andra ord!

i helgen var det eldfesten som gällde! jag och berg var nykterister
och jag är så sjukt glad över att jag inte drack en enda droppe,
för fy tusan vilket väder vi fick! Regnet bara på öste ner. 
Glömde min kamera hemma så några bilder har jag inte bjuda på om
inte någon snäll själ vill skicka :)

Nu ska jag ut och övningsköra lite innan det är dags för sprinturen.
hejs!

lilla katten som är borta nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0