Allt förändras fast ingenting händer.

helgen är över och jag kan inte påstå att den har bjudit
på sådär jättemycket, men ibland är det skönt att bara ta det lugnt.

fredag: slutade skolan klockan fyra -.- När jag kom hem tog vi
oss ett powernap innan det var dags att handla mysmat :)
När vi hade ätit upp spenderade jag resten av kvällen hemma hos mamma.

lördag: var ute och övningskörde lite på morgonkvisten. När joacim
slutade vid två drog vi till denise så han fick bli av med lite hår :)
Bilade ner till sunnemo när han var klar för att klippa gräset. Det var
absolut sista gången jag klippte den gräsmattan för i år!
På kvällen gjorde jag sällskap hemma hos tony tillsammans med sara,
marie, jonas, marcus och andre. Minns inte när jag skrattade så mycket sist,
så kvällen var jävligt behövlig!

söndag: idag gick jag upp halv tolv, eller jag tvingade upp mig. När ska jag
sluta vara trött jämt?! Nu sitter jag hemma hos mamma, tänkte säga hejdå till
broder idag eftersom han börjar jobba imorgon, men han drog nu så vet
inte hur det blir med den saken :p
Ikväll väntar träning, hoppas det är ett roligt pass idag också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0