Rip my heart out and smash it in two.

helgen är återigen över, men det gör inte så mycket för hela
denna vecka har vi projektarbete. skönt :)

fredag: drog till uddeholm och fick massage, men fick en ny tid på onsdag
igen eftersom hon inte riktigt kunde återställa det som är fel. När jag kom
tillbaks till skolan väntade den muntliga delen i nationella provet.
På kvällen träffade jag marie :) Vi kollade på killarna som dängde karlstad
i innebandy, innan vi drog hit så hon fick kolla in vårt place. Resten av kvällen
bjöd på tv-spel och massa prat :)

lördag: jag och joacim drog till ikea och inskaffade en ny soffa + lite andra
små saker. Nu får man äntligen plats här hemma, så det är bara folket kommer
och hälsar på ;)

söndag: slappade hela dagen förutom träningen mellan fem-sex.
Jag blev även förbannat lett och är det fortfarande. ibland hatar jag
min otur för mycket!!!




Kommentarer
Postat av: marie

men emma den bilden pallar ja inte :o

2010-10-25 @ 23:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0