Let's go back to the start.

idag väntade matteprovet på morgonen och det gick åt helvete! tänk om
jag kunde ha tagit med mig matteboken hem under helgen så skulle det
ha gått mycket bättre. åh, vad irriterad jag blir på mig själv!

medan alla andra kalasade i helgen tog jag det lugnt istället, men det var
bara bra för mig med tanke på att jag stressar igenom varje dag nuförtiden.
fredag - hade jag och joacim en myskväll med chips, cola och godis :)

lördag
- var det dop för lilla albin under dagen, åh vad fint allt var! på kvällen
träffade vi tomas och hanna. vi kollade på hockeyn tills det var dags för mannen
att åka iväg på jobbet, sedan pluggade jag sjukvård. HUR OFTA PÅ EN LÖRDAG?!

söndag
- bestod av sjukvårdsplugg nästan hela dagen. På kvällen tog jag mig
en springtur på över fem km innan det var dags för ensam mamma söker :D

Några bilder från dopet i lördags.
duuuud vilken sötnos han är :)


stolta föräldrar :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0