Idag är det inte min dag.

rubriken stämmer så perfekt in på min dag!

Innan jag gick till skolan idag tänkte jag spendera många timmar
framför datorn och vårt projektarbete. Men detta ändrades efter
cirkus två timmar då allt som jag hade skrivit försvann eftersom
jag fick starta om datorn. LETT! Ställde bort datorn dirket och lämnade
skolan med ett dåligt humör. Tänkte gå och handla det som fattades här
hemma, men när jag skulle betala funkade inte kortet. Fick gå till bankomaten
och ta ut pengar, men kortet funkade inte då heller så det vara bara att gå
tillbaka till ica och säga att jag inte skulle ha mina varor. Trodde det var
fel på "kortsystemet", men det visade sig senare att jag hade tjugosju kronor
kvar på kontot. grymt (y) När jag kom hem började jag storstäda lägeheten
för att få bort mitt dåliga humör, men när jag spolade vatten i handfatet blev
jag på ännu sämre humör. Det läckte nämligen vatten, så halva badrumsgolvet
blev blött (y)

Idag är en sådan dag då jag inte skulle ha lämnat sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0