Du säger väl till om jag ska gå.

shit vilken bra helg jag har haft :D

fredag: tog en springtur i regnet innan det var dags att beställa
hem pizza, mums! dock blev jag alldelse för mätt ... som vanligt dåra.
Vid sju tiden drog jag, josse och jossi upp till valhall för att kolla hockey.
När det var slut drog vi hem till mig och taggade inför morgondagen.
jon och emil kom upp och joinade ett tag också :) när de drog vid halv ett?
blev det sängen direkt för mig.

lördag: broder och jag hälsade på faster kina som bjöd på kaffe och bullar :)
drog därifrån vid fem tiden och jag beställde mat (igen), fast denna gång fick
det bli en kycklingtallrik istället för pizza ;)
Kvällen bjöd på fest lite överallt, och jag hade kul. men inge mer än så!
(bilder kommer när linn vill skicka)

söndag: vaknade upp vid ett tiden idag och mådde helt okey (y)
tog cykeln till pekås och handlade lite mat, skönt med lite frisk luft.
Nu ska jag snart gå ut på en powerwalk i höstmörkert, mys.

Imorgon drar hela familjen till borås för att hälsa på jimmy :)
Shopping står på schemat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0