Live each moment like your last.

fredag: kom hem från borås vid nio tiden på kvällen.
Beställde en kycklingsallad innan jag drog till min efterlängtade
vän frida som jag hann träffa ändå :) lycka! Vi kollade på idol och
det bästa av allt, cirkus möller. Vilket king program det är.
Pratade en massa innan joacim kom och hämtade mig vid tolv.

lördag:
hade haft sjukt dåligt samvete hela veckan eftersom jag
bara hade tränat en gång!! (n) Därför tog jag mitt arsle ut på en
välbehövlig springtur innan det var dags att dra bort till mina partysugna
vänner. Efter ett tag kom tony, jens, tim och jimmie. De fick mig verkligen
att skratta under kvällens gång :D så knäppa.
När folket drog till karlstad och milano fick emma skjutsa hem mig så
jag fick sova! underbart.

söndag: tog en promenad med vovven och mamma i det härliga höstvädret
innan det var dags för träning. Resten av kvällen slappade jag framför tv:n (y)

idag: började praktiken idag, så klockan 05.45 gick jag upp -.- Det borde
inte vara lagligt att gå upp så tidigt. Praktiken tror jag kommer bli toppen,
trivdes direkt. När jag slutade vid tio drog jag och mannen till jysk och ikea
för att inhandla bl.a ett soffbord :) Det börjar det likna ett hem nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0