Ibland önskar jag att jag inte var en sån idiot.

såg att det var några dagar sen jag skrev här, men jag
har varken haft tid eller lust.

Helgen har iallafall varit bra och lugn, precis som jag ville ha den :)

fredag:
slutade praktiken halv fyra, så när jag kom hem lagade jag
mat till mig och mannen. På kvällen drog jag till marie och kollade på idol :)
Vi skjutsade jocke och simon till by? innan josse och jossi kom och joinade
ett tag. När jag kom hem vid ett tiden fick det bli nattkäk innan jag däckade
i sängen.

lördag: hade alarm för att jag skulle hinna med att städa och plocka fram
julen i lägenheten. Även fast våran lägenhet bara är en tvåa så tar det fan
tid att städa den. Vet inte hur många timmar det tog mig, men känslan efter
är riktigt skön :) Min saknade vän denise kom och gjorde mig sällskap på
kvällen, efterlängtat! Vi snackade massa, åt chips och tog några vps för
att kolla om Hagfors levde. Haha, den här staden är riktigt ibland asså!
Undrar varför nästan alla vill härifrån? ;)

söndag: firade astrid som fyller elva år idag :) vart tar tiden vägen egentligen?
Blev med ida, josse, jossi och emma ut på skyltsöndagen när kalaset var över.
Vädret var inte det bästa, så vi satt på wienerkonditoriet och värmullen hela
tiden eftersom vi inte ville ut i kylan.

Första advent idag också, inte så långt kvar till min
födelsedag nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0