Waking up I see that everything is ok.

det var ett tag sen jag skrev här, men skolan tar upp all tid :(
fast nu har jag bara ytterst lite kvar att göra innan jag är fri, underbart!

Helgen har varit toppen till skillnad från den förra som sög!

fredag:
slutade två istället för fyra, nice! drog till sunnemo och grillade
på kvällen, maten blev sjukt god. tror fan vi ska satsa på kockkarriären ;p
Sen var jag snäll och klippte gräset åt joacim, det blev även mitt träningspass
för dagen. svetten bara rann på mig xD resten av kvällen bjöd på mys framför tvn.

lördag: blev med malin, christian, josse och jossi till ekshärad på marknaden.
Det var inte mycket att ha eller se, kom hem med bacon&dillchips (y)
Kvällen skulle bli en mys och chipskväll, men det slutade med förfest hemma
hos ida och sen drog vi vidare till eric.
Jag var dålig och drack två klunkar, men jag skyller på jimmy och dennis ;p
jag som hade lovat mig själv att inte dricka förens skolavslutningen.

söndag: min dag har spenderas på balkongen eftersom vädert är underbart.
skönt med lite färg, även om det blev ytterst lite.
Nu ska jag säga till mamma att hon får skynda sig med mat, min mage är vrålhungrig!

GOTT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0