På nåt sätt ramla vi in i varann.

Nu var det ett tag sen jag skrev här,
men på något konstigt vis så har jag haft fullt upp.

Fredag: jag klarade matteprovet :D det gjorde hela min dag.
Tog ett powernap efter skolan och när jag vaknade väntade fyspass.
det var förbannat jobbigt men känslan efter är riktigt skön :)

Lördag: gick först upp vid fem eftersom jocke skulle till jobbet,
somnade om och vaknade tolv. Åt frukost och tog mig en springtur.
På kvällen väntade årets grillpremiär i sunnemo tillsammans med hanna,
tomas och jocke :) Om man bortser från att mina köttbitar blev lika svarta
som två brända izor så var kvällen trevlig. den bjöd på mycket skratt och prat :)
 
söndag: tog mig en behövlig sovmorgon, underbart vare!
Vi degade i sängen hela dagen när mannen hade slutat jobbet.
På kvällskvisten pallrade vi oss ut på en promenad i det härliga vädret.

Nu tänkte jag försöka göra lite matte, men jag har ont i min mage så
vette tusan om jag orkar. är det lingonveckan som ska komma på besök tro?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0