Jag minns allt som naglarna mot glas.

jag har haft den sämsta och mest tråkiga helg ever.

fredag: joacim kom på besök efter jobbet, så det blev mys med
honom innan han drog vidare. Sen bestod hela kvällen av plugg!

lördag: plugg, plugg och åter plugg. Jag skulle umgåsa med emma och lisa
var det tänkt, men emma hade stallet på söndag och lisa skulle göra annat
så vi dumpa allt. Kl halv tio gick jag ut och gjorde tjugofem intervaller och så
tog jag mig en liten springtur. JAG HADE TRÅKIGT!

söndag: pluggade igen, dock ytterst lite för jag tröttna rätt snabbt.
Kl kvart över fem drog jag spontant iväg på första barmarksträningen
proppmätt och halvt bajsnödig, men jag överlevde hela träningen ;D

idag är det återigen måndag och som vanligt har jag massa skolarbete,
trots att jag pluggade röven av mig under helgen :s
lett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0