I believe we'll make it through.

jag hade bara en lektion idag som var svenska. vi gick igenom läxförhöret,
sen lekte vi resten av tiden. kul :)
Tänkte göra beep-testet idag, men eftersom jag var med på intervallträningen
igår som var bland det jobbigaste på länge ska jag göra det på torsdag istället.
Är glad att jag bytte dag, för mina ben kan knappt bära mig idag (y)
Haha, bra tränad ;)

igår var jag även på utvecklingssamtal och lisbet sa bara positivia saker,
men jag klagar inte :D och jag klagar inte heller på betygen jag kommer få i
vissa kuser. Fyfan vad gött att det ger resultat när man lägger ner sig!

Nu ska jag ut i det underbara vädret och steka lite på balkongen
innan det är dags att ta tag i högen av skolarbete -.-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0