Cause I hate goodbyes.

nu pallar jag inte att gå med tandvärk längre.
Började få ont i min visdomstand i fredags och sedan dess
har det bara blivit värre :s just nu har smärtan spridit sig ner mot
halsen och även lite till örat, snart har jag väl ont i näsan också (y)
Tandläkarbesöket jag gjorde i måndags kan ta sig i rööööven,
bortkastad tid och bortkastad pengar på munskölj som inte fungerar alls.

imorgon är det jag som ska in akut till tandläkaren och få detta fixat,
jag orkar inte leva på ipren och halstabletter längre.

praktiken är helt ok, men som jag känner just nu är sjukhus ingen
framtid för mig att jobba på. Men det har bara gått två dagar, så det
kan ändras med tiden :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0