You can't make up your mind.

äntligen en dator och lite kontakt med omvärlden!
Broder har dragit iväg på jobb igen och tagit med datorn.
Jag har seriöst dött av uttråkighet sedan han tog med sig min vän,
men förhoppningsvis kommer han hem under helgen :)

i måndags tog jag sommarlov och jag måste erkänna att jag saknade
skolan mer än vad jag nöjt av min ledighet :ooo
HALLÅ! jag som har tjatat om detta sommarlov i evigheter och när jag
äntligen får lov vill jag absolut inte det :s men det är så typiskt mig att
aldrig vara nöjd med något som jag verkligen velat ha länge! sån är jag.

idag när vi körde intervall träning hade 9:an sin avslutningsmiddag.
åh vad jag saknar den kvällen, den var liksom perfekt!
JAG VILL IGEN.




Kommentarer
Postat av: SvaR

Nej Emma vi vann ju brännbollen? :S Eller var vi i samma? :P

2010-06-09 @ 11:45:55
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0