I could really use a wish right now.

nu har det gått en vecka på sommarlovet och jag är rastlös.
Jag går och väntar på massa saker som jag vill ska hända,
men som jag redan vet inte kommer hända.
Dags att sluta drömma nu östlund och njuta av sommarlovet istället!

Jag träffade mormor idag efter åtta veckor och det var blandade känslor
som kom upp i mötet. men det är bara att acceptera allt antar jag,  
trots att det är förbannat svårt! Det är hemskt, men jag är van vid detta lag.

Igår köpte jag och ida det första jordgubbspaketet? av lisa och sara.
Åh vilka sommarkänslor jag fick :) ett plus i kanten var att de var sjukt goda.






Kommentarer
Postat av: Emelie

En jätte bra blogg måste jag säga. Följa varandra på bloglovin?:)

2010-06-18 @ 14:09:03
URL: http://filmhelaveckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0