Och jag stal något du ändå ville ge mig.

När jag äntligen blev frisk från bihåleinflammationen har jag
gått och blivit sjuk igen och fått 38.6 graders feber, en näsa som
innehåller fyrtio liter snor och en grymt irriterande hosta + ett maffigt
skavsår på hälen också. men jag är inte bitter ;D

igår på kvällskvisten blev jag med kerstin och sara till uddeholmsbadet
för att steka lite i solen. det var gott :)
När jag kom hem var det dags för käk och till efterrätt fick jag jordubbar
med grädde (y) bilade sen ner till sunnemo där jag klippte gräset åt joacim,
snällt av mig :) Trodde att det började regna när jag klippte, men det visade
sig sen att det var svetten från min panna som forsade ner. fräscht!

Nu får det bli jordgubbar till allsång på skansen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0