I'm just gonna take a minute.

eftersom jag inte har skrivit om mina senaste dagar tänkte jag
sammanfatta dem lite korta nu istället.

måndag: dagen bjöd på stekande sol, me like! halv två väntade
tandläkaren och som vanligt går jag därifrån med blod som fossar ur munnen,
jävla kärring! På kvällen lekte jag med josse, vi degade framför tvn
och var förbannat taggad på höljes :D

tisdag: jag, angelica och linnea drog till lidsbron för att steka i solen.
Dock svek vädret jävligt hårt så vi drog till baugetten istället och köpte
glass och mollusk. Sen väntade coopertestet klockan sex. haha tiden var
inte alltför bra, fylla och träning går inte riktigt ihop för mig xD men jag
kom runt iallafall och det är huvudsaken.

onsdag: vaknade upp i sunnemo och bilade hem vid ett tiden.
När jag äntligen hade fått min mat drog jag till josse och lite senare
kom även ida :) tagget för höljes fanns inte kvar, så vi bestämde oss
för att inte dra dit. klokt beslut av oss! Jag och josse beställde kläder
från nelly också, litte ångest nu. jag har egentligen inte råd :(

torsdag: idag gick jag och ida upp tidigt för att tillbringa dagen i solen,
dock svek värdet igen :@ vi blev letta på alla moln, så vi tog ett varv
på hagfors. vi hann även med ett besök vid josse när hon sålde jordgubbar.
Klockan sex var det dags för träning. åh vad jag hatar att springa när det
är så varmt ute, svetten bar spruter! 

imorgon visar smhi fint väder, så därför tar jag med mig mamma och izor
upp till sommarstugan och spenderar hela dagen där! Underbart.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0