I need to grow older with a boy like you.

det har hänt en del saker sen jag skrev här sist,
fast det är saker som tillhör det vanliga. så egentligen har det
inte hänt så mycket om jag tänker efter.

tisdag: intervallträning väntade på kvällen och det var jobbigt,
eller det var mer än jobbigt! det var absolut sista gången jag cyklade
upp till valhall, backen tog halvt död på mina ben.
När jag kom hem packade jag väskan och cyklade upp till g-holm där
lisa väntade på mig. det blev sleep-over hemma hos henne :)

onsdag: lisa skulle sälja jordgubbar mellan nio-två, så jag gav henne
sällskap så hon skulle slippa att sitta själv :)
Klockan tre bilade jag och joacim ner till karlstad för att inskaffa saker
till lägenheten på ikea. äntligen är det nära :)

torsdag:
sålde jordgubbar även denna dag mellan två-kvart i sex
eftersom sara inte kunde. trampade ihjäl mig bort till träningen när
jag hade slutat, men jag var inte den enda som kom försent som tur var :p
På kvällen blev det mys med min man.

fredag: en långpromenad med mamma och vovven är vad dagen har
hunnit bjuda på än så länge. ikväll blir det mys med några brudar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0