Use your head and follow your heart.

fredag: gjorde jag inte ett piss efter skolan, men på kvällen
kom joacim till mig och vi drog upp till andreas.
Jag hade laddat upp med godis framför hockeyn, men godiset
var stenhårt och gjorde ont i mina tänder. jag blev ledsen i ögat!
Hockeyn dumpade vi rätt hårt och kollade på mtv och film istället.

lördag: på fredagskväll hade jag lämnat en lapp till grannen
men han sket fullständigt i den för kl 06.30 var hans tv igång igen
och han har den på högsta volym :@ tack för den sovmorgonen (y)
Jag gjorde ett försök med svenskan under dagen, men fattade noll av
uppgiften. jag + halva klassen måste ta ett snack med mari.
Kvällen spenderade jag med joacim, hanna, tomas, sandra och robin :)
vi kollade på melodifestivalen, åt massa gott och spelade sällskapsspel.
HAHAHA, det var länge sen jag skrattade så mycket som jag under kvällen.
elev = elav, rätta = ärta. robin stod för underhållningen ;)

söndag: min dag började med morgonmys med min fis :)
ikväll ska jag umgåsa med saga, sara, jossi och josse (y)
nu ska jag hoppa in i duschen och sen traska iväg till saga.


igår kom tony och dunkade denna på högsta volym, jag blev fast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0