I wish I could still call you a friend.

nu har jag äntligen fått svar på varför höns lägger ägg
och hur en kyckling kommer till.
nu behöver jag inte gå och tänka på det längre, det känns skönt :)

just nu är jag väldigt skoltrött, men till veckan är det sportlov :D
det ska bli underbart att få ha sovmorgon i en hel vecka!
Lite tråkigt att lovet är så kort, men jag är nöjd med det lilla jag får :)

Nu ska jag göra mig klar för kvällen och sedan träna på samhällsprovet,
JAG SPYR VAD MYCKET DET ÄR!
Imorgon ska jag på helkroppsmassage i 50min, något positivt med veckan.



Kommentarer
Postat av: saara

det undrar jag också :o du får berätta

2010-02-23 @ 22:47:56
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0