Sammanfattning av mitt 2010.

2010 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- nä inte vad jag vet.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - tror inte jag hade några löften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - ja, josefin och johan fick världens
sötaste albin :)
4. Dog någon som stod dig nära? - nej.
5. Vilka länder besökte du? - svergie.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - den bästa sommaren ever!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - elfte juni, haha ;)
8. Vad var din största framgång 2010? - skolan.
9. Största misstaget? - oj, svårt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - jepp.
11. Bästa köpet? - ingen aning.
12. Vad spenderade du mest pengar på? - kläder skulle jag tro.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - ja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - många, bl.a.
we no speak americano, waka waka, love the way you lie, I'm going down.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - både och.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - tagit vara på tiden.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - vet inte riktigt.
18. Hur tillbringar du julen? - hemma.
19. Blev du kär i år? - jag var redan kär.
20. Favoritprogram på TV - svårt.
21. Bästa boken du läste i år? - jag har bara läst dåliga böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? - hmm ...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - plattång.
25. Något du önskade dig men inte fick? - nope.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - blev firad av släkten :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - ja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - träningskläder,  haha.

29. Vad fick dig att må bra? - alla galna kvällar med mina vänner och jocke.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - ingen.
31. Vem saknade du? - den gamla tiden då allt var som bäst.
32. Den bästa nya personen du träffade? - carro, fast hon är inte ny för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0