It feels bad now but it's gonna get better.

detta blir mitt sista inlägg som sjutton-åring, för imorgon fyller jag
arton år :D SÅ JÄVLA GÖTT! dock blir det att jag firar min dag borta
på sunnes trafikskola, men det gör inte så mycket för nu jävlar ska jag
också ha det rosa kortet precis som alla andra har!

Helgen har varit bra och väldigt lugn, men det är nog bara bra med tanke
på förra helgens bravader?

fredag: tog en långdusch efter skolan innan det var dags för mat.
När vi hade ätit klart kom min vän denise så vi åkte till pekås och köpte
ingredienser till mandelkolan vi bakade :) rekommenderar receptet skarpt.
super gott och super enkelt! Det blev såklart massa prat innan hon
lämnade mig.

lördag:
tränade styrka med broder. När vi var klara beställde vi mat och
jag tryckte i mig min kebabrulle på högst tre minuter innan kenneth och maria
kom och firade mig :) På kvällen dammtorkade jag (haha hur ofta?) och
tränade lite körkortsteori.

söndag:
släkten kom idag istället och firade mig. Jag är riktigt nöjd med
dagen, kunde knappast bli bättre :) Nu borde jag egentligen sova eftersom
jag ska upp kvart i sex imorgon, men jag är som vanligt inge trött på söndagar!
Aja, jag får ge john blund en chans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0