Dag 03 - mina föräldrar.

Mamma - Carola Östlund.
Fyller år 15 september och är hela fyrtiosex år. Hon är världens
bästa mamma enligt mig och hon ställer verkligen upp för mig och
jimmy, precis som vi gör för henne. Mamma har nog ställt upp liite väl
mycket för mig och jimmy under åren, det är nog därför vi har så svårt att
ta tag i vissa saker för vi vet att mamma gör det istället. Inte så positivt
ibland! Mamma förstår mig oftast, men ibland kan vi verkligen ha olika åsikter
och då lägger jag hellre ner samtalet för vi kommer ändå ingen vart med det.
Massa kärlek till min mamma <3

Pappa - Peter Blomberg.

Trots att pappa lämnade mig (oss) för tidigt har jag många minnen tillsammans
med honom som aldrig kommer försvinna. Både bra som dåliga! Jag saknar min
pappa väldigt mycket och om jag fick spola tillbaka tiden skulle jag absolut göra
det, men jag tänkte inte på sånt då så som jag gör idag. Pappa var en person
som alla tyckte gott om och det förstår jag! I miss you like crazy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0