När broar till trygghet bränns.

Sommarlovet tvåtusentio lider mot sin sista dag. sommaren har varit
bra, men inge mer än så. Jag får sluta ha så stora förväntningar saker,
för jag blir ändå bara besviken i slutändan!
Hallå, vart tog solen vägen?! jag har bara badat en gång iår och då
doppade jag inte ens huvudet :o äh, istället för att bada fick jag många
roliga och oförglömliga dagar med mina vänner, tack för dem :)

Imorgon klockan tio börjar skolan och det är sjukt vilken ångest
jag har, men nu är det bara ett år kvar! fyfan vad gott.
Trots min stora ångest ska jag verkligen ta vara på detta år jag
har kvar i skolan, för tiden går så fruktansvärt fort och en dag är det
slut på allt och då har jag ångest för det istället. haha
FÖR JAG SKA TA STUDENTEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0