Jag liksom föll över kanten.

gud vad dålig jag är på att uppdatera här, men vi beställde
internet till lägenheten igår. så förhoppningsvis får vi det snart :)

måndag: åkte som sagt till borås över dagen. Vi drog iväg vid nio
på morgonen och var framme vid två tiden. kollade in lägenheten som såg
helt ok ut, sen var det dags för käk och lite andra saker!
Kom hem alldesle för sent på natten, så nästa gång får det bli tåg! bil är
inte riktigt min grej när man ska åka långt.

tisdag: vet inte riktigt vad jag gjorde under dagen, men på kvällen
tog jag mig en välbehövlig springtur. Hade tanken om att börja bli
nyttig igen, men när hanna och tomas kom med en godislåda som
inflyttningspresent försvann den tanken rätt så snabbt xD dålig jag är!
Äh, jag börjar nästa vecka istället ;)

onsdag: tog mig en springtur innan det var dags för fotboll uppe
på hagforsvallen. Fick värsta chocken när denise kom helt själv och
hämtade mig, tjejen hade nämligen fått körkort :D grattis igen vännen.
Fotbollen var inte mycket att ha. vi hållde på att frysa ihjäl så jag, ida
och denise drog tidigare. det blev 1-0 till viking tillslut (y)

torsdag: idag gick jag upp elva, åt frukost sen tog jag mig en
jobbig springtur! Lagade mat åt mig och mannen när jag hade sprungit
klart, sen var det dags för duschen och packning.
Klockan tio över fyra tog jag och ida bussen till kd, för imorgon väntar
LARS WINNERBÄCK :D fan vad nice!

Nu tänkte jag vara lite social av mig :)
ciao.

Jag och ida hösten 07




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0